Dawniej dostawało się listy, dzisiaj dostaje się maile, technika się rozwija, możliwości się zwiększają, ale radość z otrzymywania wiadomości pozostaje. Ktoś może temu zaprzeczyć, duża ilość kanałów komunikacji sprawiła, że nie dostrzegamy już wartości kontaktu z drugim człowiekiem. Nieprawda, ja mam inne zdanie na ten temat, już wyjaśniam, dlaczego!
- Maile pomagają pozyskać większą liczbę klientów – wskaźnik rentowności dla e-mail marketingu wynosi 3800%.
- Szacuje się, że w 2019 roku wyślemy ponad 246 miliarda maili, z każdym kolejnym rokiem jest ich coraz więcej. Przypadek?
- Zapis do newslettera – coraz więcej użytkowników chce otrzymywać dodatkowe treści, bonusy i informacje o wybranej firmie.
- „Wyślij mi mailem” – z badań wynika, że aż 2/3 użytkowników Internetu sprawdza pocztę przynajmniej raz dziennie.
Dobrze zaplanowany i realizowany zgodnie ze strategią e-mail marketing pomaga pozyskać klientów, budować relacje z odbiorcami, zwiększać sprzedaż i świadomość marki.
Z jednym się zgodzę, dzisiaj trudniej jest zainteresować odbiorcę i sprawić, żeby chciał słuchać właśnie nas. Łatwiej jest jednak do niego dotrzeć, a to już dużo, prawda?