Cyfrowe techniki reklamy wiodą prym w kampaniach promocyjnych firm. Ale zaraz, są jednak dowody na to, że tradycyjne całkowicie nie odeszły do lamusa. Bardzo trudno jest pożegnać się z czymś, co jest skuteczne i przynosi nam wymierne korzyści. Papierowe narzędzia reklamy nieustannie od dziesiątek lat wspierają marki w ich działaniach marketingowych, docenia się ich prosty i bezpośredni przekaz oraz duże możliwości dotarcia do szerokiego grona klientów. Ze statystyk wynika, że ponad 75% odbiorców „rzuca okiem” na treść ulotki, a 25% dokładnie się z nią zapoznaje. Od czego więc to zależy? Na skuteczność przekazu wpływ ma sposób ich dystrybucji, oryginalność formy, wartość treści i dostosowanie jej do grupy docelowej.

Największym utrudnieniem w pozyskaniu uwagi i zainteresowania odbiorcy jest duża ilość ulotek i plakatów, jakie zasypują polskie miasta. Nieniosące żadnej wartości reklamowej, pozbawione oryginalnej formy i treści giną pośród tysiąca innych.

Twoje nie zginą, masz moje słowo! Zadbam o to osobiście, tworząc wartościowe i przyciągające uwagę odbiorców teksty na Twoje ulotki i plakaty.