Co decyduje o tym, czy internauta pozostanie na Twojej stronie dłużej, niż oczekiwał? Dlaczego niektórzy spędzają na niej 2 minuty, podczas gdy inni wracają na nią kilkakrotnie? Co przyczynia się do zakupu oferowanego przez Ciebie produktu lub skorzystania z Twoich usług? Niektórzy stronie internetowej przypisują rolę wizytówki firmy, w pełni się z tym zgadzam, jednak ról do odegrania ma ona znacznie więcej. Scenariusz dla niej napisany jest obszerniejszy i bardziej rozbudowany.

Strona internetowa powinna jak książka zdradzać użytkownikowi stopniowo tajemnice firmy, oczywiście nie piszemy o wszystkim, a o tym, co ważne dla potencjalnego klienta. Kultura nakazuje, aby się przywitać – strona główna jest do tego idealnym miejscem. Zainteresowany użytkownik będzie chciał Cię z pewnością lepiej poznać – pozwól mu na to w zakładce „o firmie”. Nie znalazł się na Twojej stronie przypadkowo, poszukuje usług lub produktu, które Ty możesz mu zaproponować – sprzedaj je słowem w zakładce „Oferta”.

Twoja strona internetowa będzie budowała Twój pozytywny wizerunek. Kiedy? Wtedy, kiedy mi zaufasz!