Blog pierwotnie był wirtualnym pamiętnikiem, najczęściej anonimowym, jednak dostępnym dla każdego. Autor nie musiał się ujawniać, ale świadomość, że pisze nie tylko dla siebie, ale również dla kogoś, że ktoś próbuje go zrozumieć, a może nawet udzielić cennej rady i podzielić się swoją obiektywną opinią, dawała mu poczucie akceptacji. Tak było na początku, tak zaczęła się tworzyć blogosfera, w której dzisiaj obok wirtualnych pamiętników istnieją blogi branżowe, specjalistyczne, publicystyczne i oczywiście firmowe.

Czy mając firmę, również musisz prowadzić bloga? Nie musisz, ale dlaczego tego nie robić, skoro korzyści są tak duże?!

  • Buduje pozytywny wizerunek marki – pokazuje, że znasz się na rzeczy
  • Poprawia pozycję w wyszukiwarkach – Google nagradza świeżość, aktywność i wysokiej jakości content lepszą widocznością
  • Pielęgnuje relacje z klientem – udziela im głosu, pozwala wyrazić swoje zdanie i opinie, dowiedzieć się więcej o Tobie, Twojej firmie, branży i produktach
  • Zwiększa bazę mailingową – jeden kanał komunikacji z klientem otwiera drzwi do kolejnego

Ty możesz mieć bloga firmowego, a ja mogę zadbać o jego wartość. Będzie super, obiecuję!