Dobre opisy produktów w sklepie internetowym to inwestycja gwarantująca nie tylko wzrost sprzedaży, ale również większy ruch w wyszukiwarkach i konwersję. Wyobraź sobie sytuację, kiedy wchodzisz do sklepu i sprzedawca opowiada Ci o każdym produkcie, którym jesteś zainteresowany, przedstawia jego zalety i korzyści płynące z użytkowania. To skraca czas Twoich poszukiwań tego idealnego i spełniającego Twoje oczekiwania produktu.

Opis produktu musi sprzedawać, być jednocześnie niestandardową, oryginalna reklamą i użyteczną, wartościową informacją dla klienta. Powinien w nim znaleźć odpowiedzi na wszystkie ważne z jego punktu widzenia pytania.

Dobry opis produktu, czyli:

  • unikalny, „kopiuj wklej” się nie liczy
  • napisany językiem korzyści, dla klienta najistotniejszy jest efekt
  • konkretny, każde zdanie musi nieść ze sobą wartość
  • dostosowany do grupy docelowej, myślimy jak nasz odbiorca
  • oryginalny, wyróżniający się spośród tysiąca innych

Zainteresuję Twojego klienta, wzbudzę w nim pozytywne emocje, zachęcę do zakupu, Tobie pokażę, że słowo w Internecie sprzedaje najlepiej!