„Ta, no wiesz, ta firma z Krakowa, co produkuje te drewniane okna na zamówienie…” „Ta” firma ma zapewne nazwę, bo mieć ją musi, szkoda, że jej nie pamiętasz. Firm z Krakowa produkujących drewniane okna na zamówienie jest zapewne kilkanaście, a może nawet kilkadziesiąt, to żadna wskazówka. Nie znając nazwy marki, trudno jest ją odnaleźć pośród konkurencyjnych, mniej lub bardziej do niej podobnych.

Nazwa to przede wszystkim element, który pozwala wyróżnić firmę, jest dla potencjalnego klienta punktem odniesienia i kieruje jego uwagę na najważniejsze wartości marki i jej cechy. To dzięki niej firma będzie kojarzona przez odbiorców i wśród nich rozpoznawalna. Nazwa firmy powinna być unikatowa, nie chcesz przecież, aby przypadkiem Twoje zasługi zostały przypisane innej o takiej samej lub podobnej nazwie. Musi przemawiać do konkretnej grupy docelowej, a więc mieć charakter i styl, który pozwoli jej zwrócić uwagę tych, na których zależy Ci najbardziej.

Idealna nazwa dla Twojej firmy – wciąż jej szukasz i czekasz na natchnienie? Czy wiesz, że jesteś już bardzo blisko? Przekaż mi pałeczkę, a ja dobiegnę z nią do mety i dostarczę Ci gotowych oryginalnych i wyróżniających Twoją markę pomysłów na jej nazwę!